مجله آنلاین

مثبت اندیش باش

افکار از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند سازنده یا ویرانگر باشند، بنابراین باید به خود و فرزندان‌مان بیاموزیم که افکارمان را هوشمندانه کنترل کنیم تا در زندگی به موفقیت‌ها و کامیابی‌هایی بزرگ دست یابیم.
ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

چند راه برای شاد بودن در محیط کار

1x1.trans چند راه برای شاد بودن در محیط کاربا اینکه ممکن است در شرکتی بزرگ کار کنید و کارفرمایی عالی داشته باشید، اما باز هم بهترین کارفرماها هم برای همه بهترین نیستند. در زیر به فاکتورهایی که به شما برای شاد بودن در محل‌ کار کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم.
ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

زندگی کنید

همه افراد تلاش می‌کنند زندگی شان را حفظ کنند و روزگارشان سرشار از آرامش و شادی و سلامت باشد و با مشکلات، بیماری‌ها، غم‌ها و سختی‌ها به نحوی مواجه شوند  که احساس موفقیت کنند و این از همان کودکی که با صدای گریه به اطرافیان گرسنگی، تشنگی و بیماری و… خود را می‌فهمانیم و به مرور تحصیل می‌کنیم ، شغل پیدا می‌کنیم،  حرفه می‌آموزیم برای کسب درآمد و تامین معاش زندگی نیازهای‌مان را تامین می‌کنیم و می‌خواهیم در زندگی پیشرفت کنیم، آغاز می‌شود. اما برای تامین نیازهای روحیه و روانمان چه کرده‌ایم؟ با مشکلات چگونه کنار می‌آییم و چگونه آنها را حل می‌کنیم؟ اصلا حل می‌کنیم یا می‌گذاریم مشکلات همان طور باقی بماند و به شکل یک بیماری جلوه کند؛ مثل سردردهای عصبی، کمردرد، افسردگی، وسواس و… وقتی نیازها‌یمان تامین نمی‌شود و یا به هدفمان نمی‌رسیم، واکنشی نشان می‌دهیم؟

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

چقدر به میلیاردر شدن نزدیک هستید؟

1x1.trans چقدر به ميلياردر شدن نزديك هستيد؟آیا تا به حال به نحوه زندگی یک میلیاردر فکر کرده اید؟ هر گاه از میلیاردرها صحبت می کنیم اولین چیزی که در خاطر همه تداعی می شود، اتومبیل های بسیار گرانقیمت آخرین مدل، رستوران های شیک و مجلل و ویلاهای بزرگ است. یا شاید فکر کنید برای اینکه یک میلیاردر واقعی باشید باید یک جزیره را در مالکیت خود داشته باشید.
شاید همه این جلال و شکوه زندگی میلیاردر ها که در ذهن ما وجود دارند به خاطر عملکرد رسانه هایی باشد، که از پول و ثروت فقط زرق و برق آنها را نمایش می دهند. اما حقیقت با آنچه که در ذهن ماست متفاوت است.تحقیقات نشان داده است که ۸۰ درصد میلیاردرها رفاه خود را به تنهایی و بدون کمک نسل گذشته بدست آورده اند.

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

چند راه شگفت انگیز برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان

خیلی بیشتر از آنچه که همه ما به آن اعتراف کنیم، رفتارهایمان براساس میل درونیمان به تحت‌تاثیر قرار دادن دیگران شکل می‌گیرد. این میل در محصولات مارک‌ داری که استفاده می‌کنیم، کافه ‌ها و رستوران ‌هایی که می‌رویم، خانه‌ ها و ماشین ‌هایی که می‌خریم و شغلی که انتخاب می‌کنیم، منعکس می‌شود.اما آیا محصولات مارک‌ دار، کافه‌های تجملی، خانه‌ ها و ماشین‌ها اینقدر گیرا هستند؟ فردی عالیرتبه در شغلی که علاقه‌ای به آن ندارد، چطور بعضی از این چیزها توجه ما را یک تا دو دقیقه به خود جلب می‌کند اما زیاد طول نمی‌کشد.

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

روز کاری بی دغدغه!

1x1.trans روز کاری بی دغدغه!

آیا می دانید استرس و فشار کاری به طور جدی سلامتی انسان را به خطر می اندازد؟ کارهای اداری اغلب با مطالبات گوناگون و استرس زیادی همراه است. برای مقابله با این فشارها و داشتن یک روز کاری آرام مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

جذابیت ویژگی موفق هاست!

1x1.trans جذابیت ویژگی موفق هاست!آیا کسانی که به قله‌های موفقیت دست پیدا می‌کنند ویژگی‌های خاصی دارند؟ آیا موفق‌ها نسبت به کسانی که موفقیت‌های کمتری را در پرونده خود دارند، آدم‌های عجیب و غریب‌تری هستند؟ آیا ویژگی‌های ناشناخته‌ای در افراد باعث می‌شود که آنها به سمت موفقیت سوق پیدا کنند؟ برخی از روانشناسان تصمیم گرفتند افراد موفق و ویژگی‌های آنها را بررسی کنند و ببینند آیا موفق‌ها خصوصیات مشترکی دارند یا خیر؟ آنها معتقدند تقریبا همه موفق‌ها تحسین‌برانگیز و دوست داشتنی‌اند، اما آیا این دو ویژگی نشانه موفق شدن هستند و موفقیت را تضمین می‌کنند؟ سایر ویژگی‌ها چه هستند؟
در حال حاضر در تحقیقات انجام شده، پنج ویژگی به عنوان خصوصیات مشترک افراد موفق مطرح شده است. این پنج ویژگی عبارتند از:

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

مشکلات مالی خود را حل کنید

1x1.trans مشکلات مالی خود را حل کنید

شما مشکلات مالی خود را چگونه حل می کنید؟
خرج کردن را متوقف می کنید
در نگرانی و تشویش به سر می برید
بیشتر قرض می کنید
دارایی های خود را می فروشید

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

با موانع موفقیت چه کنیم؟

1x1.trans با موانع موفقیت چه کنیم؟همیشه تصورات یا باورهای اشتباهی درباره موفق شدن وجود دارد. این باورها مسیر موفقیت را پر از دست‌انداز کرده و درست مانند سدهایی هستند که  موفق شدن را سخت یا ناممکن می‌کنند.  گرچه معمولا و در بیشتر متون  راه‌های رسیدن به موفقیت طرح و بررسی می‌شوند، اما جا دارد به موانع موفقیت نیز اشاره و آنها را بشناسیم. در اینجا برخی از موانع موفقیت را معرفی می‌کنیم. آیا شما نیز با چنین موانعی روبه‌رو بوده‌اید؟
ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

9نکته تا داشتن سخنرانی شایسته!

1x1.trans 9 نکته تا داشتن سخنرانی شایسته!
۱- اطلاعات پایه را درباره کل سخنرانی خود بدست آورید
حقایق و تجارب را به صورت شفاف و دقیق برای مخاطبان خود توضیح دهید.

۲- سرفصل ها را شفاف سازی کنید
سعی نکنید مانند کسی که متنی را ازبر کرده به سرعت و بدون توضیح کافی سرفصل ها را بخوانید و از موضوع بگذرید

سعی کنید درباره هر نکته و موضوعی جزئیات را بیان کنید و شنونده را با خود به عمق مطلب ببرید
مفهوم آنچه درباره آن صحبت می کند با ترکیبی متناسب از مثال ها و توضیحات بهتر نمایان می شود. البته برای این منظور باید به اندازه کافی مطالعه کنید.
ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 34224
تعداد مطالب : 525
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1